miercuri, 27 iulie 2011

Ea scria: 'mi.e dor ... '

Mi.e dor de momentele petrecute cu tine, mi.e dor de momentele in care imi ziceai sa zambesc la cuvintele neadevarate, mi.e dor sa mai stam intr.o seara de vara sub cerul instelat si sa.mi arati stelele pe nume. Mi.e dor de momentele in care ne bucuram impreuna de binecuvantarea venita din cer sub forma de zapada, de istoria explicata de tine. Mi.e dor de momentele in care ma lasam cu incredere purtata pe brate de tine stiind ca ma vei prinde de voi cadea, mi.e dor de cuvintele rostite de tine…mi.e dor pana si de trezirile de dimineata si sfaturile primite. Mi.e dor sa ma simt in siguranta cu tine, sa ma tii de mana, mi.e dor de momentele in care iti citeam dintr.o Carte atat de iubita de tine, mi.e dor sa alerg sa te imbratisez cand aud zgomotul portii inchizandu.se. Mi.e dor de prezenta ta…
Dar am niste binecuvantari ce se numesc “amintiri”….amintiri placute, amintiri colorate in culorile copilariei fericite, amintiri colorate in zambete si chipuri fericite…si le voi pastra…le voi lega cu snurul sperantei si le voi aseja in cea mai buna camera a inimii,  nu voi lasa sa se asterne praful deznadejdii si le voi rasfoi de fiecare data cu bucurie..pana in clipa in care le vom rasfoi impreuna…si voi revedea acelasi zambet…..zambet de tata !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu