miercuri, 27 iulie 2011

Neschimbat in veci

Si tot de unde am plecat am ajuns. Tot la concluzia ca Tu esti singurul si ca toate trec. Trec prieteniile, trec bune si trec rele, trec momente de multe ori irosite, trec cuvinte si trec ganduri, trec oameni… . Tu esti acela care ramane in veci, cuvintele tale ce intotdeauna se implinesc…raman… . Ramane dragostea ce o simt in orice lucru trecator sau…permanent. Ramane sprijinul ce mi.l oferi cand cad, palma calda ce imi sterge lacrima de pe obraz cand nimeni nu o poate face. Ramane imbratisarea Ta calda pe care nu o pot inlocui. Raman cuvintele Tale ce imi spun sa las in spate tot ce a fost…cuvintele Tale ce imi spun sa nu privesc la urmatoarea curba…ci doar la urmatorul pas.  Am in mintea mea imaginea Ta…e conturata cu conturul dragostei si are culoarea bunatatii. Zambetul e unul de speranta iar privirea e stralucitoare. Am in mintea mea toate acele obstacole prin care m.ai trecut ca sa pot invata inca o lectie. Toate acele momente in care m.ai luat pe brate si m.ai purtat. Iti multumesc pentru ca esti sprijinul meu… iti multumesc ca esti singurul care ramai neschimbat si iti multumesc ca esti tot. Acel ce.ai fost, acel ce esti si acel ce vei fi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu