miercuri, 27 iulie 2011

Un nou inceput

M.ai vizitat din nou. Ti.ai trimis solii ca sa simt o parte din Tine din nou. Si de data asta mi.ai sters lacrima de pe obraz…ce se scurgea in voie. Le.ai interzis ochilor sa mai stoarca vreo lacrima…si.odata ce Te.au vazut a inceput sa se auda un susur de izvor de lumina…lumina cum numai Tu o poti crea, lumina cum numai din Tine poate iesi. Ai reusit din nou sa imi faci buzele sa zambeasca, si din nou m.ai atins cu nuiaua dragostei Tale. Mi.ai soptit din nou cuvintele acelea pline de magie care ma fac sa tresar de fiecare data cand iti simt prezenta. Mi.ai dat din nou aceea mana de ajutor dupa care tanjeam…ai fost singurul, din nou, care mi.a auzit strigatul. Ai fost singurul care ai creionat aripi dorintelor mele. Mi.ai asezat flori albe in par, ce nu vestejesc. Ai transformat visurile din culori cenusii in culori vii, pline de viata si stralucitoare. Ai dat viata din nou gandurilor mele. M.ai facut din nou sa privesc mai departe de ceea ce in ochii unei fiinte umane ar putea insemna tristete…si mi.ai aratat din nou..acel rasarit de soare dupa care tanjeam……si.ti mai spun o data multumesc !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu